Pöh

Nu på morgonen ska jag åka till min praktikplats och hälsa på. Jag är mer än lite rädd. Det är nämligen Gateau jag ska vara på, och det är en rätt så respekterat ställe.

Det är konstigt egentligen. Jag har alltid haft bra självförtroende när det kommer till skolan (nåja, nästan alltid) och jag har alltid tyckt att jag är bra. Men när det kommer till bageriet har jag inte alls något bra självförtroende. Min lärare säger att jag är duktig, mina vänner säger det också. Jag vet väl egentligen att jag är det också, men ändå så känner jag att alla andra är hundra gånger bättre än mig.

Så ja, jag är ganska rädd inför praktiken. Förhoppningsvis hittar jag lite bageri-självförtroende där och då.


Kommentarer
Postat av: Bettina

"Där och då" typiskt Filippa a la tant!

2008-10-03 @ 09:53:15
URL: http://stbettina.blogg.se/
Postat av: Mamman

Du är jätteduktig på allt du tar dig för å det sägar jag inte bara som mamma minsann!!!

2008-10-03 @ 13:32:23
Postat av: ja em kan det va? maria kanske

lägg ägg, du är grym! heja fimp!

2008-10-03 @ 17:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0