Inte död än

Pöh, pöh, pöh.Det har varit slitsamma men roliga dagar.

Igår kom jag och Emma till festivalen vid sju, och det var full rulle från första stund. Klockan åtta på kvällen var vi klara, och då var några utställare snälla nog att låta oss provsmaka deras viner. De var det godaste vinet jag har druckit! Både de röda och det vita. Ska ta reda på vad de hette, så man kan införskaffa sig lite.

Efter provsmakningen åkte vi till Gamla Stan och drack lite öl/vin. Bara för att vi förtjänade det. Runt elva var jag hemma, och i morse var det tidig uppgång igen.

Denna lördag har jag spenderat med att sälja vatten till törstiga choklad-ätare. Det har gått jävligt bra, kan jag ju säga. Men nu är jag trött. Nu ska jag sova, tror jag. Det kan behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0