Idioter överallt

Gårdagen var jobbig. Min praktikplats var långt ifrån bra, och även fast jag inte fick göra nått särskilt där, var jag helt slut nät jag kom hem.

Jag somnade halv tio och tänkte; "Fan vad skönt, nu kommer jag vara piggare när jag vaknar kvart i fyra imorgon!"

Men så blev det inte. Först kommer mamma in och väcker mig för att min mobil tydligen låter (hade fått sms). Sedan tog det hundra år för henne att överhuvudtaget gå ut från mitt rum.

Självklart får jag panik då också och tror at jag har försovit mig. Klockan visar 10.35, och jag kämpar med ifall klockan menar morgon eller kväll. Jag bestämmer mig för kväll och somnar om.

Vad händer då? Jo, Petronella ringer mig mitt i natten och tror att jag vill babbla. Jag bara skrek i hennes öra och la på luren. Fyfan vilken skitdag och skitnatt.


(ursäkta det här inlägget. klockan är 05:00, jag är trött)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0