What happens on Fåglarö, comes up on Facebook

Förresten. Midsommar på Fåglarö kan nog vara det roligaste jag gjort i år. Vi var runt 60 pers, dom flesta av oss tältade, maten var god, stämningen var hög, och.... vi gick förbi Magnus Uggla! Uggla på Pipi Island!

Jag skulle vilja lägga upp massa bilder, men bilderna hamnar ju såklart på Facebook. Jag har ingen Facebook. Så nu ligger mitt hopp i Bettinas händer. Hon skickar förhoppningsvis lite bilder till mig. Snälla?


Anyway, igår träffade jag Maria och Emma, vilket var jättekul. Idag ska jag träffa dom igen (för, vafan, jag kan inte få nog av dom) och käka tacosmiddag. Mimmi och Tess kommer också. Wiho!

Och på måndag börjar jag jobba. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0