Såååå.

Eeh, fyfan vad jag suger på att blogga.

Så här har mitt lov sett ut hittills i alla fall:

I helgen blev jag sjuk. Ganska rejält sjuk, om jag får säga det själv. Feber och grejer. Jag var väldigt ynklig. Nu sitter hostan och snuvan kvar, vilket är dom mest irreterande symptomen. Kul kul.

I tisdags natt kom Bettina och hennes vän Vincent till Sverige, så det var kul. Igår satt vi och kolla matchen på något hak vid Södra. Inte lika kul eftersom JAG ALDRIG SKÄMTS SÅ MYCKET ÖVER ATT VARA SVENSK. Hur lyckades vi? Så jävla uselt.

Idag blir det grillning vid magelungen med lite random people som jag inte känner. Vi får se om det blir skoj, vilket det förhoppningsvis blir.

Och imorgon åker vi till Fåglarö. Wooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0