Hur man firar sin ledighet

Gårdagen var sjukt rolig! Kungsan med Emma, Maria och Mimmi. Vi kunde inte se matchen, men stämningen var oslagbar. Vi skrek, vi sjöng, vi hoppade, vi dansade, vi ramlade. Mest jag. Jag ramlade hela tiden.

Och vad har jag gjort idag då? Jo, jag har firat min första dag på sommarlovet med en heldagskurs i ett varmt konferensrum på Icas huvudkontor. Superkul.

Eller, det var väl lärorikt och kul att träffa dom andra sommarjobbarna. Men jävlar vad segt det var. Särskilt de sista två timmarna när det handlade om ekonomi. Det var inte det roligaste jag har gjort, om man säger så.

Kommentarer
Postat av: evie

Det var typ världhistoriens tråkigaste match. Men vi slog grekerna, so it's all good!

2008-06-12 @ 01:42:39
URL: http://fluffybullet.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Vi hade skit kul! =D

2008-06-13 @ 11:41:54
URL: http://mrsjones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0