Bra helg

Sjukt trött idag. Man ska ju inte klaga på solsken, men man kan ju konstatera att det tröttar ut en.

I alla fall. Helgen var grymt rolig; vi firade att Camilla tog studenten med allt vad det innebär i fredags, på lördagen grillade vi nere vid sjön, och på söndagen vart det lunch på Melanders Fisk vid Medborgarplatsen (Sveriges godaste skagenröra?). Allt detta med Bettina specialinflugen från Irland.

Idag har jag varit fruktansvärt duktig. Vi storstädade bageriet innför sommaren (nasty), sedan en runda på stan och nu har jag äntligen tagit tag i att ringa sommarjobbet om mitt schema. Ska förbi dit imorgon och hämta upp det.

Den här helgen blir nog händelserik den också. På fredag kommer Bettina tillbaka till Sverige för att gå på Jespers dop. Hon ska ju bli gudmor! Just nu känns det som att hela sommaren kommer bli väldigt rolig, även fast jag ska jobba större delen. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0