Segt igen

Ööööö. Det är inte roligt att kliva upp fyra på morgonen. Det pajar hela ens vanliga sömn-schema. Jag som lägger mig klockan 22 vanligtvis och tycker att det är tidigt... knappast. Skulle behöva gå och lägga mig typ nu.

Det går rätt bra på jobbet nu, faktiskt. Har kommit in i det mer. Fan vad skönt det kommer bli i Augusti när lönen kommer! Då jävlar kommer det att vara värt det.

Jag hittade en lägenhet förresten, som var helt perfekt med låg hyra och bra läge. Men jag kommer inte få den, ligger på plats 16 i kön.

Annat då? Jag är sjukt sugen på choklad! Men det känns som att det är för sent för att äta det nu. Det är första gången i mitt liv som 19.00 är för sent för choklad. Vad har jag gett mig in på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0