Robbi-roo

Bettina är hemma. Evelina är hemma.

Jag har varit på Gröna Lund, jag har badat och jag har jobbat helg. Bara tre veckor kvar på jobbet nu! Och den här veckan jobbar jag bara fyra dagar (förra veckan jobbade jag sex dagar).

Så, vad har jag att se fram emot? Middag på Hermans på onsdag, en veckas sommarlov om tre veckor, min födelsedag om tio dagar, och sist men inte minst kanske ett par lägenhetsvisningar inom en snar framtid.

Jag och Evelina har ju planerat att flytta ihop till hösten, och hon ligger väldigt bra till i alla köer, så.... vi får se. Det är väldigt spännande.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag tycker att de är spännande att du h ar upptaderat i huvetaget, jag började tro att du typ dött eller nått. Man får helt enkelt inte vara sådär borta sådär länge :P

2008-07-29 @ 10:12:32
URL: http://mrsjones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0