Ööööö

Har stått i skolans butik, med Emma, idag. Det var kul, men oj så tröttsamt. Fy.

Efter bandyn igår fick jag världens träningsvärk i midjan, så varje gång jag skrattar får jag ont. Plus att jag är förkyld helt plötsligt.

Sedan har jag ju fått en extra springtur idag. När jag var ute med hunden för någon timma sen, lossnade kopplet. Det bara lossnade, och hunden kutade iväg som en jävla kanin. Jag sprang efter henne med en bit korv i handen och skrek hennes namn i panik (jag antar att ni som känner mig kan se scenen framför er). Till slut stannade hon, precis vid vägen, för att kissa. Då flög jag på henne, och lyckades få på kopplet igen.

Det var inte så roligt. Eller jo, det var det. Förutom att jag höll på att få en hjärtattack, så var det ganska roligt. Nu i efterhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0