En sån där dag

Mamma gör värsta kycklingen med rivet apelsinskal, fancy schmansy... Är på lite sämre humör idag, på grund av massa smågrejer. Morfar mår dåligt igen, jag har hundra saker på mitt ansvar som jag inte orkar ta itu med...

Har absolut ingen lust att gå till skolan imorgon. Ingen lust alls. Jag kan inte fatta att jag bara har gått halva tiden i skolan! Jag har andra halvan kvar! Sucks.

Å andra sidan kommer det en liten hund imorgon, så förhoppningsvis lyckas den få mig på bättre humör.

Kommentarer
Postat av: evie

Vet du en sång som går typ "I guess we could be something, I guess it could mean something, to you...". För jag kommer inte på vilken det är och det är irriterande.

Och, inte för att jag har något emot att ni planerar ut mitt framtida boende... Men jag skulle uppskatta om någon gav mig detaljer. Typ. Snälla?

2008-01-16 @ 12:47:59
URL: http://fluffybullet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0