Dagen

Det har vart massa drama med den satans hunden hela helgen, men nu har hon lugnat sig lite. Om man mutar henne med lite korv, så glömmer hon bort att skälla. Om man dessutom sprejar henne med vatten, så blir hon definitivt tyst. Så nu springer vi runt med en röd vattenspruta varje gång någon klampar i trappan. Ganska roande, faktiskt.

Men vi kan ändå inte ha kvar henne länge. Katterna bor för tillfället i köket, och det ka dom ju inte göra för evigt.

Missade skolan idag, förresten. Jag vaknade 8:20, och min enda lektion börjar tio minuter tidigare. Kändes lite onödigt att gå till skolan då.

Kommentarer
Postat av: evie

För dig kanske, men när jag vaknar 8:20 så är det bara att springa som fan...

2008-01-22 @ 10:44:17
URL: http://fluffybullet.blogspot.com
Postat av: Anonym

asså jag har alltod älskat kattor, hur får man en sådan ?.. jag har hörit att man kan skicka ett sms så får man en katt ljud, är det en sån du har ?

// kissemurr mannen

2008-01-22 @ 23:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0