Ångest

Idag har jag varit och hälsat på på min praktikplats. Ica Maxis bageri i Haninge. Det är en väldigt stor butik. Stoooor. Jag blev förvirrad, men hittade i alla fall till bageriet. Min handledare verkade trevlig, jag kommer få köra både kondis och bageri, så det blir nog lärorikt.

I alla fall, till min ångest nu. Jag har ett prov imorgon. Ett prov som jag inte kan, och jag kan inte plugga till det heller. Jag kan inte hitta det satans häftet som jag behöver. Ahhh! Ångest! Magkatarr!

Jag kan inte vara sjuk imorgon heller, har varit det lite för mycket på sista tiden. Måste försöka förklara för min lärare eller satsa på omprovet sen. Vi får våra omdömen imorgon också, väldigt tajmat. Dubbel-ångest.

Kommentarer
Postat av: evie

http://www.yourmoviestuff.com/movie-news/dark-knight-director-remembers-heath-ledger/

2008-01-31 @ 23:48:56
URL: http://fluffybullet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0