2008 blir ett bra år

Inte bara det att vi snart får tillskott i familjen (även fast det är tillfälligt) av en liten vovve, nu har min syster Evelina hört av sig och sagt att vi kan flytta ihop! Jippie! Så om jag har tur och kan skaffa mig ett jobb, så kan nog flytten bli av redan i sommar.

Men då gäller det ju att ligga i med jobbsökandet. Måste höra med bekantskapskretsen om dom vet något, måste gå runt som en idiot med cv. Måste skriva ett cv...

Dessutom kommer ju Tessans bebis snart! Det är väll på dagen en månad kvar? Ska bli så spännande att en av ens vänner blir mamma.

Det mesta runt omkring mig känns positivt just nu. Och det är ju ett framsteg.

Kommentarer
Postat av: Maria

OKej okej, sorry! Du är ett undantag! men det andra idioterna trodde ju på fullaste allvar att det var amy. Hallå? den lilla fjärten.

2008-01-14 @ 19:02:09
URL: http://murremus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0