Wasabi

Jag är stolt över mig själv, för jag var äntligen och shoppade lite grejor i lördags. Byxor. Solglajjer. Örhängen. Det var allt.

På onsdag är det MEET event som jag kanske ska gå på. Det beror helt på ifall jag får sällskap eller inte, och beroende på hur trött jag kommer vara. Jag har ju nämligen praktik samma dag.

Sen är det inte så mycket mer. Bettina kommer på fredag, väldigt efterlängtad är hon. Och så väntar jag på ett samtal från Tessan, då hon berättar att hon blivit mamma. Måste ringa henne i eftermiddag och höra hur det går. Tänk om hon ligger på förlossningen just i detta ögonblick? Never now,,

Bettina: När anländer du till Sverige?

Kommentarer
Postat av: Bettina

Finns mina solisar kvar där hemma? Jag saknar dom! Jag anländer typ runt tio tiden tror jag vill du möta mig då?

2008-02-11 @ 12:52:04
URL: http://stbettina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0