Wasabi 2

Igår fick vi träffa Tessans son, Jesper, för första gången. Ärligt talat tror jag att det var den sötaste bebisen jag någonsin sett. Han var så otroligt gullig. Tessan också, för den delen. Hon kommer bli en fantastisk mamma.

Vi åt mycket igår också. Först Farsta strand-macka på pizzerian, vilket är något av det godaste som finns. Sedan chokladtryffeltårta hos pappa som fyllde år, och sedan Donken efter det. Tyvärr fick vi ju utrymma Farsta Centrum när vi precis satt oss ner med maten, eftersom brandlarmet gick. Men det är sånt man får stå ut med.

Idag ska jag, Bettina och kanske Camilla gå och se I´m not there. Förhoppningsvis är det en underbar film. Ska bli lite bitterljuvt att se Heath Ledger på bioduken.

Snart ska jag väll lägga upp lite bilder också. Det är ju väldigt dåligt med sådant i den här bloggen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0