Update

Sååååå. Vad har jag haft för mig?

I måndags promenerade jag och Bettina in mot stan, för att sedan ta bussen till O'Shaes. Det är stället där alla HP-männsikorna dricker sin after work-öl. Kul var det, jag fick träffa flera av Bettinas arbetskamrater. Sedan bar det av hem, för att vi skulle hinna med att se Oscarsgalan. Varför fick inte Cate Blanchett en statyett för bästa kvinnliga biroll? Mysterium..

Igår sov jag länge. Klev upp. Drack kaffe. Degade. Diskade. Väntade på att Victor och Bettan skulle komma hem. Det var tydligen ganska jobbig trafik, så dom var inte hemma förns vid 6-tiden. Vi käkade god mat, väldigt god mat faktiskt, kollade lite på tv och somnade rätt tidigt.

Men idag! Idag har jag helt by myself vandrat längs Liffeyn, hela vägen till shoppingstråket, utan att villa bort mig en enda gång. Mitt mål var såklart lågpriskedjan Penneys där man kan hitta riktiga fynd, men jag blev väldigt besviken av utbudet. Hittade ingenting roligt. Inte ens någon kul accesoar. Hoppas på bättre lycka imorgon, då jag tänker ge mig ut igen.

Bettina kommer hem om 1-1,5 timme, då ska vi laga lite mat och dricka lite vin. Sen får vi se vad som händer.



Ps. Det var grymt bra väder här idag! Lite moln, men riktigt svala vindar så man inte frös överhuvudtaget. Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0