The list

Ja, igår då, fick jag lite skit från Bettan. Hon tycker att jag skriver för mycket om vad jag bakar. Så även fast jag har varit första dagen på min praktik idag, tänker jag inte skriva någonting om det. Förutom att det var en helt okej dag, trevliga människor som jobbar där.

Bara för att jag är så jävulskt trött, tänker jag beklaga mig lite; min mp3 dog! Den vägrade att sättas på, inte ens när jag satte in den på laddning i datorn. Så direkt när jag kom hem, åkte jag och bytte den. Det positiva med det är att jag nu slipper köpa nya hörlurar (jag råkade ju slita av den ena hörluren på förra setet).

Det som upptar mina tankar just nu är Bettinas lista. Jag och Petro diskuterade den lite när vi var i Farsta. Vem skulle jag sätta på listan? Vi kom i alla fall fram till att det behövs en lista för skådisar och en lista för musiker. Jag ska fanimej sätta den ultimata Top 3 hunkiga skådisar. Bettinas var lite för impulsiv, inte riktigt genomtänkt. Hon hade ju glömt Christian Bale.

Ja, jag vet att jag överanalyserar allt, men vissa saker är viktigare än andra.


Kommentarer
Postat av: Bettina

Nu ska vi inte glömma att denna lista var baserad på tre personers åsikter. Jag, Emma och Petra kom fram till detta tillsammans, mmkay? Och som du hörde tyckte dom av någon anledning INTE att MR Bale skulle få vara på listan, vilket smärtar mig djup eftersom han är en va mina små favoriter. Och dessutom var det en "För dagen lista" så jag tycker att du är lite vrång nu, jag lovar att göra en mer genomtänkt lista, jag lovar! *gråter*

2008-02-07 @ 08:28:32
URL: http://stbettina.blogg.se
Postat av: evie

Ewan McGreggor!

2008-02-07 @ 16:26:40
URL: http://fluffybullet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0