Ost

Igår drack vi lite vin på balkongen. Sedan åkte vi till IFI och käkade nachos. Gott. Det roliga var bara att jag beställde en nachotallrik utan cheddardipp, men jag tänkte inte på att beställa helt utan ost. Ost är ju inte min favoritmat direkt. När jag väl får tallriken så är den dränkt i smält ost. Såklart. Utan cheddar, dock! Det är ju ett plus.

På vägen hem fick jag äntligen köpa mig en Cadbury-choklad med caramel. Så satans gott! Kommer nog köpa med mig några hem också...

Idag ska jag försöka hitta till Grafton Street, som också är ett shoppingstråk. Får se hur det går.

Ska försöka få Bettina att ladda in alla bilder i datorn också, från Sverige. Dom är rätt roliga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0