Jag är inte gjord för stress

Just nu är jag skitnervös. Jättestressad. Om ett par timmar sticker jag till Dublin. Som tur är slipper jag åka själv, Johnny åker med mig. Känns bra.

Vi firade ju Bettinas 20-årsdag igår! Riktigt lyckat, blev det. På dagen tårta med familjen. På kvällen middag hemma, med några av Bettinas vänner. Sedan gick några av oss ut. Först till Café Opera, och sedan till något skitställe (som jag inte riktigt kan minnas namnet på) där Camilla hade fått ett bord reserverat genom sitt företag.

Idén lät från början rätt fancy, men när vi väl kom dit upptäckte vi att stället inte var fancy någonstans.

I alla  fall. Nervös. Lite ont i magen. Men ändå glad.

Ska försöka blogga lite ifrån Dublin, men annars återkommer jag på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0