I´m all alooone

Det är faktiskt lite läskigt att gå runt i en främmande stad själv. Man vet inte vart allt finns, vad gatorna heter. Och bara att gå över vägen är världens projekt här. Bilarna kör, men folk springer över endå. Skitläskigt.

Jag tog en runda idag igen, bort till O'Connell Street (eller vad den nu heter) och hittar åter igen ingenting särskilt. Eller jo. Det finns ett par knallröda strumpbyxor på Penneys för 2 euro, som jag är lite förtjust i. Men jag har inte lust att köpa dom om jag inte ska handla något annat samtidigt. Har nämligen bara en 50euro-sedel i plånkan.

I alla fall. Jag är hungrig. Kanske att jag vågar mig ut om en timme för att leta efter matbutiken Fresh. Kommer inte riktigt ihåg hur man tog sig dit. Men, men. Vi får se hur modig jag är.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt fin dag :)

2008-02-28 @ 15:57:45
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0