Holy schmoly guacamole

Jag mår piss idag. Jag hostar som om jag bott i en skorsten i ett halvår. Den dåliga liknelsen betyder att jag hostar mycket och aggresivt.

Förmodligen kommer jag inte orka ta mig till praktiken imorgon, men jag tänker ändå kliva upp vid 04:45 och se hur jag känner mig. Och om jag fortfarande känner mig som en mosad banan då, måste jag vänta tills klockan sex innan jag kan ringa och sjukanmäla mig. Typ.

Jag får se hur det blir imorgon. Då kommer Bettina, ju!

Och en sak till; Jag tror Tessan har blivit mamma nu! Hon lovade att ringa mig så fort hon orkar, så jag får väll inte veta något mer förns imorgon. Jag vill verkligen inte ringa och störa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0