Guldfiskarna

Jag satt mitt emot tre brudar idag på pendeln, som var i sextonårsåldern. Dom såg inte särskilt konstiga ut, men dom betedde sig rätt udda.

Två av dom satt med varsin hörlur i öronen och lyssnade på någon låt tillsammans. Själv satt jag också och lyssnade på musik, så jag tänkte inte särskilt mycket på vad dom höll på med. Men snart ser jag i ögonvrån hur dom börjar mima till musiken. Man hör ingenting, ser bara deras munnar röra på sig.

Sedan börjar dom dansa litegrann. Svänga lite med händerna, stampa lite i golvet. Kollar på varandra osäkert, för att se om den andre är med på noterna. Det såg jättekonstigt ut. Dom såg ut som två guldfiskar med koreografi.

Kommentarer
Postat av: niklasbb

Du, där där gossip girl, är de verkligen bra??:)
haha ja lätt värt osbågar

2008-02-13 @ 19:37:21
URL: http://niklasb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0