Väldigt o-kreativ

Håller på att skriva lite inför det muntliga nationella svenskaprovet som jag ska ha på måndag. Jag vet vad jag ska snacka om, och ungefär vad jag ska säga, men.. Det känns så himla tråkigt och oinspirerande.

Jag hatar hur det här med inspiration går i vågor. Ibland känner jag mig jättekreativ och kan sitta en hel dag med att skriva eller rita. Men ibland fastnar man bara där framför teven, tittar på något avsnitt av Vänner som man sett minst sju gånger och har ingen lust att lyfta ett finger. Tråkigt.

Jag måste hitta på något som ger mig lite mer inspiration. Att kolla på film och teveserier, eller lyssna på musik är alltid bra. Men prutt. Jag orkar inte. Tror till och med att jag tänker gå och köpa choklad snart. Får försöka vara lite kreativ imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0