Lite skämmigt

Internet krånglade igår, så därför vart det ingen uppdatering.

Det har varit en lagom händelserik helg. I fredags blev det middag och tårta hemma hos Tess, för att fira att hon snart (imorgon) fyller 18 år. Men jag kom hem tidigt.

Lördagen blev lite galnare. Jag hängde med Maria och hennes vänner till Lövhagen i Nynäs. Där blev det brasa, lite korvgrillning och sånt som hör grillning till. Det vart en väldigt rolig kväll, men jag skäms ändå. Jag är den som alltid förespråkar att man ska dricka lagom. Det gjorde jag också. Synd bara att jag knappt hade käkat något under dagen.

På hemvägen somnade jag nämligen på pendeltåget, och vaknade upp på centralstation. Tur att jag var tillräckligt utvilad för att hitta till busshållplatsen. Jag kom hem helskinnad, en timme senare än jag hade tänkt från början. Nåväl.

image136

Charmig bild på mig och Maria, snodd från Marias blogg.

Kommentarer
Postat av: Bettina

Haha Filippa den moraliska Östermalmstanten som drack i smyg!

2008-04-21 @ 12:34:19
URL: http://stbettina.blogg.se
Postat av: Anonym

Jaså så du godkännde bilden trots att jag inte frågat dig va? haha Men den är FIN ;)

2008-04-21 @ 13:38:51
Postat av: Kajsa

klart bilden är fin -det var ju jag som tog den! ;)

2008-04-22 @ 23:27:45
Postat av: Filippa

haha, okej då, bilden är asgrym!

2008-04-23 @ 19:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0