Stockholm is the shit

Igår läste jag i Metro att Stockholm valts till världens bästa stda. Bland annat på grund av den unika blandningen av storstad och grönområden, men också för att vi har väldigt rent vatten här och en massa andra saker som jag inte minns. Jag sparade artikeln, för jag blev så stolt över min vackra hemstad.

Nu är det beviset, det som jag alltid trott. Stockholm är världens bästa stad. Personligen tycker jag att det flesta tar huvudstaden för givet, och inte uppskattar den. Vi har ju allt! Bra shopping, nära till vattnet, nära till skog, ett rikt kulturliv, vacker arkitektur, välfungerande trafik (om man jämför med andra länder) och bra kollektivtrafik (oftast). Dessutom är det en fräsch stad, med bra luft och rena gator.

Just det! Uppskatta Stockholm nu.

image86


Kommentarer
Postat av: Ernassst

eeee neeeej

2007-09-24 @ 23:23:28
Postat av: Filippa

eeh, jo. sthlm is the shit.

2007-09-25 @ 14:05:34
URL: http://emmafilippa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0