Slow weekend

Fan vad skönt det varit med helg. Jag har sovit länge, knappt bytt från pyamas till kläder och jag har ätit rätt bra med godis. Det är så man spenderar en helg.

I fredags träffade jag Camillan. Vi såg på Shrek 1 och Shrek 1.5, som är i 3D. Jag har aldrig förstått grejen med 3d förut, men det är jättekul ju. Saker som flyger ut ur teven. Woho.

Har haft massa läxor, men har inte gjort en enda. Jo. förresten. Jag skrev en novell till svenskan inatt. Men jag får nog stryka den, det vart lite sentimentalt och töntigt.

Imorn ska jag besöka min praktikplats. Hoppas chefen är lika söt som han lät på telefon.

Kommentarer
Postat av: maria

OOOOH Filippa <3 chefen!

2007-09-09 @ 16:08:24
URL: http://murremus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0