High five till mitt konstiga humör

En skum sak. Igår satt jag och grät hela kvällen utan anledning (ja, jag vet att jag borde gå till en psykolog och ta reda på varför jag har dessa spontana gråtattacker. Men vem har tid med sånt.).

Idag har jag suttit och skrattat hela dagen. Utan anledning. Bara skrattat och skrattat, och alla ville skjuta mig. Men det kan bero på att efter varje meningen jag sa, försökte jag göra high five med mina stackars vänner.

Tillslut gav dom upp (Mimmi, Maria), och bara stirrade trött på mig. Så att jag skrattade ännu mer.

I need therapy.

Kommentarer
Postat av: Wennberg

Jag tycker att du ska skriva och fråga KP om det där! De vet allt...

2007-09-12 @ 20:31:16
URL: http://wenn.blogg.se
Postat av: Wennberg

Låter ju iof underligt...du får gå och prata med nån eller. Annars bruakr pojk/flick/vänner och vanliga vänner fungera bra som ofrivilliga psykiologer också, tills de tröttnar och ber en dra åt ******...

2007-09-13 @ 11:13:34
URL: http://wenn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0