En sån där dag

Deppardag. Fick inte platsen på BGIS, och nu måste jag hitta något ställe som jag kan praktisera på. Vill inte, vill inte! Det hade passat så bra om jag fått den där jävla platsen. Bajs och anus.

Sedan har jag suttit och gråtit hela kvällen. Inte för att jag är ledsen eller besviken. Nej nej. Jag har kollat på finalavsnitten av So you think you can dance igen. Och jag gråter och gråter. Kanske är det för att jag har ganska mycket att gråta över just nu, men det blir alla fall fånigt när man bölar över ett tv-program som man sett trettio gånger.

Usch. Fy. Blä. Vill inte gå i skolan längre. Snart hoppar jag av.




Kommentarer
Postat av: maria

ALDIRG, att du skulle få hoppa av! Glöm det!

2007-09-06 @ 17:27:32
URL: http://murremus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0