Bettina-veckan in pictures

Inte alla bilder, men några i alla fall.

image65

Här är vi påväg till O´Learys i Haninge. Ernad tar bilden, men han fick inte följa med. Istället mötte vi upp Tessan.

   

Dagen efter vart det brunch och shopping inne i staden. Tessan mötte vi i Slussen. Sedan kom Camilla, men hon fastnade aldrig på bild. Däremot får ni se mina brillor. Grymma, va?

    

En kväll hängde vi med Camilla, nere vid Magelungen.

    

Här är vi på Hermans. Linn, jag, Evelina, Bettina och Pappa. Jag var tvungen att gå efter en knapp halvtimme, eftersom jag hade unggefär 40° feber. Men théet var gott i alla fall.

   

Och här är några bilder från Gröna Lund. Det finns nog roligare. De här var dom enda jag hade.


Hoppas att dessa bilder roade er lite grann. Det kommer säkert dyka upp fler.

Kommentarer
Postat av: Therese

haha, gulligt filippa :D

2007-09-10 @ 13:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0