Bagare Filippa

Jag är en liten bagare, jag. Vill bara outa mig själv här i bloggen, jag har faktiskt aldrig nämnt min sanna identitet här. Men nu vet ni, jag är en blivande bagare.

I skolan idag var det intervjuver för de som var intresserade av BGIS. Det innebär förlängd praktik på några av Stockholms bästa bagerier, och dessutom är det mer som att vara anställd än som att vara praktikant. Även fast man inte får betalt.

Anyway, fyfasiken vad nervöst det var att kliva in. Som att gå på arbetsintervju. Fick gå tillsammans med en annan klasskamrat. Det gick bra, men det hade vart skönare att bli intervjuad ensam. Hoppas, hoppas, hoppas att jag får det nu!

I eftermiddag ska jag försöka lägga in alla bilder från Bettina-veckan. Så då kommer lite roliga historier också. Måste bli bättre på att blogga nu, försöka göra det lite mer intressant.

Kommentarer
Postat av: Wennberg

Grymt att va bagare...va kostar det att köpa bullar/kakor/ tårtor på skolan? Eller om man kan köpa en personlig bagare hos er...och ha som en slav eller liknande;)

2007-09-05 @ 17:18:30
URL: http://wenn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0