Skolfotot vart inte så bra

Fy fan, fy fan, fy faaan!

Skolfotot har kommit...

Vad tänkte jag? Vad fan tänkte jag med de där kläderna? Och mitt ansiktsuttryck! Vad tänkte jag?

På ensamfotot är min haka ungefär lika stor som Jay Lenos. Jag som hade tänkt lägga upp den bilden för att Evelina skulle kunna se mitt korta hår.

Och gruppbilden! Herregud. Där har jag varken haka eller hals. Nej vänta, hakan och halsen smälter ihop med varandra. Och varför har ingen sagt till mig att mitt huvud är ungefär lika stort som på en synål? Nu förstår jag varför folk retar mig för att jag är liten. Det är som att någon har tagit en vanlig människa, satt den på en stol och sedan krympt ihop personen med en krympningsstråle till en liten miniversion av en människa. Där har ni mig. Ett litet freak of nature. Fyfan.

Dessutom får mitt klädval de att se ut som om det är en liten ölmage som lurar under linnet. JAG HAR INGEN ÖLMAGE!

Jag tror jag skickar tillbaka hela filijoxet. Jag vill inte se skiten igen.

Tur att förra årets kort vart okej. Jag får leva på dom ett år till.

Kommentarer
Postat av: evie

meh, du kan ju bara skicka bilden till mig... jag lovar att inte retas!

2007-11-20 @ 18:47:27
URL: http://fluffybullet.blogspot.com
Postat av: Wennberg

Sådär illa kan det inte ha varit!

2007-11-20 @ 19:19:12
URL: http://wenn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0