Jag är döende

Klev upp klockan sex, ser att det inte finns något kaffe och börjar koka nytt. Men jag kommer inte längre än till att skölja ur kaffebryggaren innan jag måste springa till toan och.. ja, ni vet. Spy. Helt oprovocerat.

Hypokondrikern i mig tyckte inte att det var så roligt. Redan igår kväll vart jag lite överdrivet nervös, eftersom jag gick och la mig med konstig huvudvärk. Jag var bombsäker på att jag hade typ hjärnhinneinflamation eller något. Och nu har jag mått jättekonstigt hela dagen. Tur att man har tid hos läkaren på torsdag.

Vill bara dela med mig av min ångest lite.


Kommentarer
Postat av: maria

Men stackars liten! Har du vinterkräk?
Krya på dig, KRAM

2007-11-26 @ 21:38:31
URL: http://murremus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0