Har precis druckit kaffe, och börjar sakta vakna

Aaah. Morgon.

Mamma är i Linköping, Petronella ligger och sover. Det är tyst, ingen som stör när jag dricker mitt kaffe. Förutom lill-kissen, hon har flippat totalt. Hon vill att jag ska apportera med henne. Jag kastar en grön liten tygboll, hon springer efter den och tar den tillbaka till soffan där jag sitter. Och stirrar på mig tills jag kastar den igen.

Udda, udda, udda.

Anyway, idag ska jag städa hela huset. Tjejorna från klassen ska komma förbi, men inte Mimmi för hon tycker tydligen att jobb är viktigare än att dega i en lägenhet i Farsta.

Just det! Min lillasyrra kom hem med en klänning igår, vilket är bisarrt eftersom hon inte direkt är klänningstypen. Hon är mer jeans-tisha-och-converse-typen. Självklart har hon inga skor som passar till den, överhuvudtaget. Så det måste införskaffas idag också. Söta skor.

image98

Petro, före eller efter en pjäs. Hon brukar inte ha håret sådär, men tishan proves my point.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jo för de e ju mitt fel, och jag tycker ju verkligen att det är viktigare att jobba. Men filippa, vi får se sen vem som kommer att har mest pengar till Julklappar ;)

2007-11-01 @ 12:39:51
URL: http://mrsjones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0