Gatukonst

Hallå... Alla älskar väl gatukonst? Egentligen, va? Erkänn nu. Jag älskar i alla fall det. Därför blev jag väldigt glad när jag hittade en länk till gatukonst.se.

Jag älskar stenciler, stickers och grym graffiti, allt det gör vår vackra stad så mycket roligare. Och ännu vackrare. Jag gillar grejen att staden är allas, och att vi tillsammans gör den fin. Synd bara att den inte uppskattas av dom som faktiskt bestämmer över hur Stockholm ser ut.

Så snodde jag lite bilder, för jag är en skurk.

image99

image100

image101

Ja, man är väl stadsbo rakt igenom. Min kära syster Evelina roar sig med att fota gatukonst, så jag snodde en bild från hennes blogg också. Den här är från Dublin, tror jag.

image102

Fint, va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0