Det är så fruktansvärt synd om mig ska ni veta

Jag är deprimerad, nere hela tiden. Eller inte hela tiden, men kraftiga humörsvängningar. Jag har så mycket tankar i huvudet just nu, saker som jag måste eller borde göra. Man just nu klarar jag inte av att ta itu med någonting. Inte ens så enkla saker som att ringa kundservice och låsa upp min mobil.

Jag ber verkligen om ursäkt till min omgivning. Det kan inte vara lätt att stå ut med mig. Jag försöker verkligen bete mig som man ska, men jag tappar humöret så lätt. Det finns inte så mycket att glädja sig åt längre.

Vissa saker får mig att må bättre. Typ godis, mat, cigg, musik.  Därför blir det jobbigt när jag känner press från alla håll och kanter att jag ska sluta röka. Sluta äta onyttigt. Egentligen är det väll mest jag själv som tycker att det är dags. Samtidigt klarar jag inte av det nu. Jag vill ha mina cigg och mina ostbågar, och jag orkar inte ha dåligt samvete för det.

Fan, vad deprimerande det här vart nu. Men vad ska man med en blogg till, om inte skriva vad man faktiskt känner.

Kommentarer
Postat av: tessan

hej gumman sorry har inte varit inne på min blogg på ett tag..Jag tycker fika låter som en jätte bra ide :D
du har inte bytt nr eller så? de va så sjukt länge sen vilket e fruktansvärt tråkigt :( men de går så himla fort samtidigt som de känns som att de va en vecka sen bettina åkte till irland så känns det som att de va års sen..:( japp magen blir bara större går in i 7 månan på freda läskigt :S de låter inte bra att du e så deppig nu för tiden men o andra sidan de e ju fan höst förståligt så mörkt o tråkigt !! ta hand om dej gumman så hörs vi puss PS hälsa camilla..

2007-11-21 @ 14:05:27
Postat av: Wennberg

Det är hösten som gör en sådär nere...jag håller på med samma sak - plugga och jobba, och annars har man inte inget kul alls, ungefär.
Sen röker jag inte, men äter också för mycket, haha! Det positiva är att det alltid blir bättre så småningom!

2007-11-21 @ 16:17:41
URL: http://wenn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0