Dagen

Ja, nu är jag utsliten. Mitt humör har vart pendlande de senaste dagarna, så jag har inte orkat skriva något. Idag har vi bara vart tre personer i bakgruppen, annars är vi fyra eller fem. Fan, vad skönt det var! Förlåt, Emma och Maria...

Men det var lugnt, och lite folk har det varit överhuvudtaget. Och alla har varit på ovanligt bra humör idag, utom jag då.

Vi har (om någon är intresserad) gjort hur mycket som helst idag; tre olika bröd, hallonbakelser, napoleonbakelser, biskvier och vi har dessutom skött disken samtidigt. Vi är supereffektiva.

Imorgon ska jag stå på gymnasiemässan, förresten. På eftermiddagen. Fasiken vad man kommer behöva försvara skolan, som har fått ett ganska dåligt rykte nu. Men det blir skoj.

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt!

2007-11-17 @ 11:01:02
URL: http://metrobloggen.se/linder
Postat av: evie

me thinks the lady doth protest too much

2007-11-17 @ 12:59:16
URL: http://fluffybullet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0