What´s wrong with you people?

Varje morgon (jag upprepar: Varje morgon!) den här veckan har jag blivit väckt av min telefon. Antingen har Ernad skrivit något dumt i stil med Vaken? Eller så ringer han och säger något dumt i stil med Vaken?

Ja, nu är jag det din jävel!

Men imorse, 10:00 för att vara exakt, kom det värsta samtalet av de alla. Det var inte ens till mig.

"Hej, jag heter x och ringer från x. Har du Christina (mamma) hemma?"

"Nej."

"Okej, då provar jag igen senare."

"Okej"

Nej, snälla ring inte igen. Ni har ringt mig hela sommarlovet och mamma har inte varit hemma en enda gång. Sluta ring snälla. Ring särskilt inte före klockan 12.

You bastards..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0