Sunt förhållande till mat och träning

Jag tror att det är dags att lägga om kosten nu. Gårdagen var en usel dag i matväg.

Frukost: Kaffe med grädde och knäckebröd.
Lunch: Chokladkaka från Coop, 130 g ostbågar.
Mellanmål: En muffin
Middag: (Här kommer dagens enda nyttiga) Ris med grönsaker, currysås och ägg.

När jag ser vad jag precis har skrivit så skäms jag. Jag bara skäms. Om världen var logisk så skulle jag vara väldigt, väldigt överviktig. Jag tror jag måste börja förändra saker i mitt liv nu. Sluta med ostbågar, russin-och mandelchoklad och coca cola. Börja träna. Komma i form lite.

Skoja! Jag tänker aldrig sluta med ostbågar och aldrig börja träna! Mohahaha...

image22 vs. image23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0