Övertrött

Jag, pappsen och Evelina var ute på restaurang idag. Verkligen ett femstjärnigt ställe. Precis vid södra station. Nått turkiskt ställe som spelade Arash och Medina i högtalarna. Och varför spelar ett turkiskt ställe Helena Paparizou? Det kändes lite udda.

Både jag och Evelina var väldigt övertrötta (hon klev upp klockan fem i morse, men jag har egentligen ingen anledning till att vara trött), och vi spenderade typ hela middagen med att dra dåliga skämt. Stackars pappa satt bredvid och fattade ingenting. Men av någon anledning visste han vad vi menade när vi snackade om Gazolina. Ni vet, den där Daddy Yankee-låten. Det känns som pappa har ett iv som jag inte känner till.

I alla fall, idag saknar vi Bettina som vanligt. Snart är hon tillbaka i Sverige... i en vecka. Och jag saknar Allsång på Skansen. Vad är en sommar utan Allsång? Tydligen vill kusinerna att vi ska ordna någon slags kusinträff då, när hon kommer. Man träffar ju inte dom så ofta, så det blir skoj.

image5

Här är jag, Camilla och Bettina. Någonstans i Dublin. Jag minns inte vart vi tog den här bilden faktiskt.. Notera att de andra två faktiskt kan pluta med läpparna. Awkward..


Kommentarer
Postat av: maria

hahaha fan vad kul!!
Im going to have you update... ;)
Pusspåre ;)

2007-07-18 @ 00:29:10
Postat av: Bettina

p.s jag plutar inte med läpparna

2007-07-18 @ 11:57:07
URL: http://bettinal.bloggspot.com
Postat av: Filippa

Nej, Bettina. Jag vet att du inte plutar med läpparna. Jag vet att du inte BEHÖVER pluta med läpparna. Jag vet...

2007-07-18 @ 14:17:01
URL: http://emmafilippa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0