Idag

Ja! Solen skiner. Det är bra. Jag ska fortsätta bygga på min nya solbränna idag. Måste bli brun, måste bli brun, MÅSTE BLI BRUN!

Nya Harry Potter-boken kom ju ut idag, så jag ska följa med min storasyster Evelina in till stan och handla den. Man är väll lite nervös. Tänk om den är usel?

Sedan ska jag köpa en födelsedagspresent till henne. By the way så fyllde hon år i juni. Så det är ju lite pinsamt.
Men bättre sent än aldrig.

Idag ska jag också skriva ett elakt inlägg om Ernad och lägga upp en bild på honom som jag och han valde ut igår. Det blir spännande. Det finns ju så mycket elakt jag kan skriva om honom, så jag vet inte vart jag ska börja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0