En spännande dag

Okej. Dagens första inlägg, here we go.

Maria är en rolig människa. Sent inatt messade hon till mig och undrade om jag ville följa med in till stan och shoppa idag. Jag sa ja. Sedan sov jag. Tidigt på morgonen, alltså innan tio, ringer hon och berättar att hon är påväg in mot stan. Det jag vill säga med det här, är inte att jag är arg på Maria. Nej, nej. Jag vill bara påpeka att hon har en "annorlunda" uppfattning om tiden.

Så nu var det sagt. Snart ska jag åka in till stan då. Sedan ska jag vattna blommor hoss pappa, för han är i norrland och roar sig. Subba.

Gud, vilken spännande dag!


Kommentarer
Postat av: Bettina

I will say this: Mitt jobb suger snopp! Men ey checka i min blogg hur mkt ja får ut denna månad, min fråga är orkar du vänta till den 24 aug innan du får din present. Kolla summan och tänk på saken. hehe

2007-07-27 @ 11:07:21
URL: http://stbettina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0