Efter regn kommer solsken

Ja, det regnar. Fucking skit-Sverige. Men jag väljer att tro, att solen kommer tillbaka. I alla fall till min födelsedag. (By the way, är det bara 16 dagar kvar nu!)

Jag ska snart åka till Maria ute på landet. Jag bara väntar på att familjen ska komma hem, måste hjälpa till att packa upp alla påsar. Dom är och storhandlar altså. Jag bara förväntar mig att alla ska förstå vad min familj gör, utan att jag behöver skriva det.

Anyway. Nu är det krig, Bettina!

image16

Detta är Bettina. Say no more.

Kommentarer
Postat av: Bettina

Ne är sant? Stavas det me g? Är du helt säker? Eller skulle du skriva "det stavas me ett g" kanske? Var det de du försökte skriva? Kan det ha varit så? Lille du, gå och försök klappa Chippen istället!
Tänk att man kan vara så snygg i Pirat-outfit, det är minsann bara jag och Johnny Depp som lyckas med det.
Nöjd?

2007-07-23 @ 16:58:07
URL: http://bettinal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0