Depression

Jävla skitdag.

Sämsta starten på dagen, och det verkar inte bli bättre än så här.

Bettina kommer inte kunna åka till Sverige nu i sommar, allt vi hade planerat är bara bajs nu. Hela sommarlovet är helt meningslöst. Kul att hon kommer kunna komma till Camillas artonårsdag, och inte till min. Ursäkta att jag är självisk, men jag skulle väldigt gärna fira min födelsedag med min syster. Det var så det var planerat.

Fucking jävla skitställe som hon jobbar på. Jag hatar allt och alla idag. Jävla kuk-bajs-anus.

Så, nu fick jag ur mig det. Men det känns ändå inte bättre.

Kommentarer
Postat av: Bettina

Vet de suger....

2007-07-25 @ 13:10:17
URL: http://stbettina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0