Bra start på dagen.

Börjar dagen kl. 9. Big no-no, jag hatar att kliva upp innan tio.

Efter knäckebröd, en kopp kaffe (utan mjölk, för mjölken är slut) och den ack så viktiga ciggaretten, så var det dags att börja jobba. För klockan elva skulle mammsen komma hem.

Så nu har jag stått och diskat sen typ klockan halv tio, mamma kom rätt punktligt med alla djuren.

Nu ligger min hund Chippen här bredvid mig på soffan. Katterna springer runt och luktar illa. Jag får varken klappa eller pussa på hunden idag, han är väldigt cranky.

Jävla hund! Precis nu när jag skrev det här så kliade jag honom lite på benet. Vet ni vad han gör? Han reser på sig och sätter sig en bit ifrån mig!

Bitch!

image15
Tönten.

Kommentarer
Postat av: Bettina

Jag vet inte, kanske hon som inte har gått utanför lägenheten på en vecka, inte ens för att köpa mjölk till kaffet? Eller varför inte hon som inte ens är omtyckt av hunden...... Dags att ta en dusch?
Moahahahah hahahahhaha hahahahahhahahahahha

2007-07-23 @ 12:13:25
URL: http://bettinal.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0