Söndag

Jag var rätt duktig igår.

Först kom kusinen Robert, med en jobbarkompis, och fikade. Honom har jag inte träffat på flera år, inte sen jag var liten. Så det var kul.

Sedan bar det iväg till Tessan, tillsammans med Camilla. Hon har blivit så stor om magen! Hon såg så söt, särskilt när han satte sig på golvet med spretande ben och knappt kunde ställa sig upp. Jag och Camilla tvingade henne såklart att dra upp tröjan, så vi kunde sitta och känna på magen. Tristan dök upp lite senare, och han skjutsade sedan hem oss (!) i sin röda volvo. Man märker att folk börjar bli vuxna när den ena ska bli mamma och den andra kör volvo.

När jag kom hem, satte jag mig och kollade på sista Sagan om ringen-filmen. Precis när ringen har ramlat ner i elden och tornet faller, så ringer Ernad och säger att han är hemma hos mig om två minuter. Vem tror han att han är? Han är lite för bekväm ibland. Men det var roligt att träffa dom som man inte sett på länge.

Nu ska jag käka lite tacopaj. Mmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0