Sex Pistols

Shit pommes frites. Sex Pistols kommer till Peace and love-festivalen i sommar. What to do, what to do. Det är ju inget som man borde missa, men å andra sidan var ju Rolling Stones-konserten i sommras inget man heller borde ha missat. Men det gjorde jag ju.

Såå. Jag har varken 1300 kr till festival-biljett eller någon vän som skulle vilja spendera sex dagar i ett sunkigt tält. Dessutom har ju biljetterna redan släppts, och vem vet hur snabbt dom kommer försvinna. Det blir nog inge Sex Pistols för min del. Suck.


image107

Kommentarer
Postat av: Bettina

Du, finns biljetterna kvar nästa månad så hänger jag lätt på!

2007-12-03 @ 15:23:57
URL: http://stbettina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0