Nörd

Nu har jag slutat, har spenderat förmiddagen i bageriet. Dekorerade lite pepparkakor, och sedan lite städning. Petro vann ju en digitalkamera från 1800-talet i veckan, så jag ska försöka ta lite skrytbilder på mina fina pepparkaksskapelser.

Nu ska jag fanimej bara ta det lugnt. Fram tills två, kanske, för då ville mamma ha hjälp med att handla. Prutt.

Sedan ska jag starta mitt nya projekt; Jag ska ta mig igenom Sagan om Ringen-böckerna. Jag tror jag började läsa dom när första filmen kom ut, men orkade inte mer än ett par kapitel. Så nu jävlar! Det blir mitt jullov, det.... Ska försöka lyssna sönder My Chemical Romance-skivorna idag också, för imorgon ska dom tillbaka till Tess. Jag vill inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0