MEET

Min käraste vän Camilla har tillsammans med två klasskompisar startat ett företag, MEET Event, som kort sagt är ett nätverk för unga tjejer som är intresserade av mode och trend. Typ. Meningen är att medlemmarna ska träffas på olika event, knyta kontakter och hitta nya vänner. Skitbra idé, tycker jag. Tjejer är ju inte överdrivet bra på att skaffa nya tjejkompisar.

Deras första event var i torsdags, och jag tror att alla blev överraskade över hur mycket dom jobbat med det. Riktigt lyckat första event, skulle jag vilja säga. Om nu någon blev lite intresserad av att bli medlemmar i MEET, så här är deras hemsida.

image108

Tre slitna, men ändå heta brudar efter eventet. Vid den här tiden hade vi varit uppe och gått i kanske tio timmar, utan överdrift. Maria blev proffssminkad och kände att hon var tvungen att föreviga det med en bild. Jag och Mimmi var inte direkt beredda på att bli fotade, men jag gillar att vi står och kollar snett på varandra.


Kommentarer
Postat av: Marya

haha den är så jävla ball! Jag misslyckar med min pose, och ni blir tagna på bar gärning när ni blänger på varandra. Så klockren ;)

2007-12-10 @ 22:18:43
URL: http://murremus.blogg.se
Postat av: Bettina

Återigen måste jag påpeka att vi är lika på den där bilden. Jag bli så glad! Jag tror vi kommer att bli likare och likare ju äldre vi blir. Och alla kommer att tycka att vi är dom heta systrarna, fast det är vi ju redan. jU!

2007-12-11 @ 02:03:16
URL: http://stbettina.blogg.se
Postat av: Mimmi

Hah ajag ser så sjukt konstig ut på den där bilde, lite pinsamt sådär! :P

2007-12-11 @ 14:34:24
URL: http://mrsjones.blogg.se
Postat av: Bettina

Haha ja coolt! Nej det är inte läskigt det är coolt! Allt är coolt, cool, coolt coolt!!!! COOLT! Jag ska ringa dig nästa vecka, jag kan inte det denna för jag jobbar hemifrån hela veckan. Smack my bitch up!

2007-12-11 @ 14:36:29
URL: http://stbettina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0