Blääääää

Okej, jag är sliten men på rätt bra humör. Kommer innanför dörren, kollar genom posten och hittar ett brev till mig som inte har något frimärke. Det betyder som alla vet, att någon varit och lagt det själv i min brevlåda. Redan innan jag öppnat brevet vet jag exakt vem det är ifrån.

Det är från mitt JÄVLA ÄCKLIGA PSYKO-EX, som springer runt på nätterna runt och i min port, klottrar på den och har sig. Han hade skrivit typ God Jul, här är mitt mobilnummer. Som att jag skulle ringa dig, ditt läskiga jävla mentalfall!

Och självklart var det inte bara hans namn på kortet, även två av hans vänner som jag också har viss historia med. Den ena är min systers vidriga ex. Att han ens vågar sätta sitt namn på ett julkort till min familj, efter allt som han har gjort mot min syster.

Bettina! Förstår du hur rädd jag blir? Tänk om jag hade varit hemma själv när dom hade lämnat brevet. Och han kan fortfarande min portkod. Usch, usch, usch.. Jag vill bara att den där jäveln ska lämna mig ifred. Det var TVÅ ÅR SEDAN! Skaffa dig ett jävla liv.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Men gud, läskigt

2007-12-13 @ 15:11:30
URL: http://mrsjones.blogg.se
Postat av: evie

Kan du inte försöka polisanmäla honom? Eller åtminstone säga åt mamma att ni borde fixa en ny portkod?

2007-12-13 @ 19:00:15
URL: http://fluffybullet.blogspot.com
Postat av: Wennberg

Polisanmäl...eller skaffa en pitbull med jävligt vassa tänder!

2007-12-13 @ 22:24:09
URL: http://wenn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0